Podívejte se na širokou nabídku našich služeb

S námi se dostanete do formy!

osobní tréninky

DLE INDIVIDUÁLNÍCH OBJEDNÁVEK NA INFO@MEET-FIT.CZ 

 

KATEŘINA SÁBLÍKOVÁ
BARBORA MIČOVÁ

jóga ve vzduchu

Jóga ve vzduchu je cvičení ve vzdušné síti. Lekce zahrnuje protažení, posilovací cviky, obrácené pozice, lehkou akrobacii i relaxaci. Je vhodné pro všechny bez ohledu na věk, váhu, nebo pohlaví. V hodinách se setkáte
s individuálním přístupem a proto ji zvládnou nesportovci, začátečníci, senioři a na své si mohou přijít i zdatní jedinci. Jediné, co vám tedy může v cvičení zabránit je zdravotní omezení.

Kontraindikace Jógy ve vzduchu:
• těhotenství / krátce po porodu
• vysoký nebo nízký krevní tlak - lze přijít po domluvě s lektorkou
• zvýšený nitrooční tlak
• vážné poškození páteře
• protéza kyčelního nebo ramenního kloubu
• kardiovaskulární onemocnění
• onemocnění míchy
• vážné onemocnění vnitřních orgánů a kýla
• 24hodin po aplikaci botoxových injekcí

S sebou na lekci: pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník
Vhodné pro: Všechny, věk 15 +

COre pilates

Lekce je zaměřená na posilování středu těla (=core). Ve středu těla jsou iniciovány všechny pohyby a nachází se zde těžiště těla. Zapojuje do pohybu dýchání a držení těla.

Výhody CORE:
1) Zlepšuje sportovní výkonnost
2) Chrání páteř
3) Uvolňuje svalové napětí
4) Napomáhá správnému držení těla, silný střed těla umožňuje vzpřímený postoj

Lekce jsou určeny úplně pro každého. Zahrnuje posilování na podložkách,
s různými závažími nebo overballem, gumičkami,...

S sebou na lekci: pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník, možnost cvičit "na boso"
Vhodné pro: Všechny, věk 13 +

pound

Skupinové cvičení, které kombinuje klasické kardio se silovým tréninkem a bubnováním. Tato kombinace zaručuje procvičení celého těla. Bubnování navíc zvyšuje tepovou frekvenci, která napomáhá ke spalování tukových buněk.

Tato technika se zaměřuje zejména na ženské problémové partie jako hýždě, stehna, podbřišek či boky. Hlavní pomůckou jsou zde "bubnovací hůlky”
- speciálně navrženým pro POUND. Paličky jsou navrženy tak, aby maximalizovaly trénink tím, že neustále zapojují do pohybu i ramena. Během celého cvičení tak poctivě trénujete opravdu celé tělo a tím spálíte více kalorií.

S sebou na lekci: Pohodlné oblečení. Dle preference možnost cvičit “na boso”/
v teniskách.
Vhodné pro: všechny, věk15+

RYTMIC DANCE

Rytmic dance, lekce kde spolu rozhýbeme tělo do rytmu exotické hudby (latino, dancehall, afro, zumba). Tyto lekce jsou vhodné pro všechny ženy a maminky, které si chcou zatančit a mají rády hudbu. Protáhneme se, rozhýbeme boky, zatančíme si každý týden nové jednoduché rytmické sestavy a nakonec si dáme relaxaci. Zábavná lekce, za kterou Vám vaše tělo i hlava poděkují.

S sebou na lekci: pohodlné sportovní oblečení, dlouhé kalhoty, láhev vody, ručník, bez bot
Vhodné pro: Všechny, věk 13 +

cvičení
s tambikem

Je vhodné pro všechny, kdo se rádi smějí. Zkoušíme všechno možné, ale vždy jde v podstatě o takový malý kruhový trénink. Na začátku lekce se protáhneme a zahříváme svaly (většinou po celodenním sezení, nebo jednostranném pohybu z práce se to tohle hodí snad všem) používáme při cvičení prvky z vývojové kineziologie.

Na „kruháč“ využíváme TRX, BOSU, kangoo boty, gumy, balón, trampolínky, váhu svého těla, zátěže a ostatní pomůcky. Na konci lekce vždy protáhneme svaly a uvolníme tělo a využíváme pomůcky a balónky na masáž chodidel a uvolníme tělo na večerní klid.

Cvičení je vhodné pro začátečníky, všichni postupně posouváme své hranice a vždy je cvičení uzpůsobeno lehčím i těžším provedením daného cviku. Vždy se smějeme a naše heslo je „hlavně v pohodě“. Neváhej a přijď za námi.

S sebou na lekci: čistá sportovní obuv, pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník a dobrou náladu.
Vhodné pro: všechny, věk 15+

JUMping

Skupinové cvičení na patentovaných trampolínkách za doprovodu hudby. Tato pohybová aktivita je ideálním sportem pro formování postavy a odreagování se při spoustě zábavy! Tento druh cvičení je přístupný široké veřejnosti a to bez ohledu na věk a momentální fyzickou kondici. Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými prvky i rychlých sprintů, efektivně spalujete tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partií. Značná část lekce je věnovaná i balančnímu cvičení. Výhodou balancování je zpevnění hlubokého zádového svalstva. Cvičení Jumping nezatěžuje klouby díky doskoku na pružném výpletu trampolíny a proto je vhodný i pro lidi ve vyšší váhové kategorii.

S sebou na lekci: čistá sportovní obuv, pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník a dobrou náladu.
Vhodné pro: všechny, věk 15+

KRUHÁČ
S VERČOU

Kruhový trénink je komplexní cvičení, které posiluje celé tělo a kombinuje v sobě aerobní a anaerobní aktivity. Skládá se ze stanovšť zaměřených na určité svalové partie, mezi kterými se přesouváte a putujete v kruhu.
S sebou na lekci: čistá sportovní obuv, pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník
Vhodné pro: všechny, věk 15+

DANCE CHOREOS

Srdečně Vás zveme na lekce plné pohybu, melodie, emocí. Tyto lekce jsou vhodné pro slečny a ženy, které milují hudbu a ve kterých hudba něco vzbuzuje. Lekce jsou vhodné jak pro tanečnice, tak i pro začátečníky, kteří se tance nebojí. Na lekcích najdete bezpečný prostor pro učení se i Váš taneční projev. Každý týden se společně naučíme jednu novou choreografii, která bude dělaná přesně na danou písničku. Díky tomu spojíme melodii s pohybem těla a tak bude hudba proudit skrze nás. Choreografie budou obsahovat různě prvky hiphopu, dancehallu, contemporary. Při učení se a tančení choreografie si odpočinete od vašich starostí, takže si společně užijeme přítomný okamžik.


S sebou na lekci: Pohodlné oblečení, láhev na pití
Vhodné pro: všechny, věk 15+

 

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ 

Cvičení návrat k pohybu vám pomůže zbavit se špatných pohybových návyků, zlepší rozsah v kloubech, naučí vás jak správně dýchat. Pokud je dechový stereotyp nesprávný, pak nemůže být optimální ani žádný jiný pohyb. Jde o nenáročné cviky, pohyb provádíme soustředěně pomalu ,ale zato musí být dokonale provedený.

Kalorie zde nespálíte, ale zato si srovnáte páteř, ulevíte si od bolesti, zlepšíte omezení v pohybu a určitě zavzpomínáte na dětství .

Tato lekce je vhodná pro všechny věkové kategorie, pro lidi kdo má sedavé zaměstnání, práci s jednostranným zatížením, nebo také kdo zvedá těžká břemena a hlavně kdo chce u cvičení zrelaxovat a zpomalit náročný den.

Speciální pomůcky - v čem jsme jedineční

pound

Skupinové cvičení, které kombinuje klasické kardio se silovým tréninkem a bubnováním. Tato kombinace zaručuje procvičení celého těla. Bubnování navíc zvyšuje tepovou frekvenci, která napomáhá ke spalování tukových buněk.

Tato technika se zaměřuje zejména na ženské problémové partie jako hýždě, stehna, podbřišek či boky. Hlavní pomůckou jsou zde "bubnovací hůlky”
- speciálně navrženým pro POUND. Paličky jsou navrženy tak, aby maximalizovaly trénink tím, že neustále zapojují do pohybu i ramena. Během celého cvičení tak poctivě trénujete opravdu celé tělo a tím spálíte více kalorií.

S sebou na lekci: Pohodlné oblečení. Dle preference možnost cvičit “na boso”/
v teniskách.
Vhodné pro: všechny, věk15+

kangoo dance

Taneční hodina na profesionálních skákacích botách je velmi atraktivní pro nadšence hudby a tance. V hodině vytváříme choreografie s prvky aerobiku, zapojujeme prvky i hip hopu a zumby. To vše probíhá za doprovodu rytmické moderní hudby, která roztančí každou část našeho těla.

S sebou na lekci: pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník, vysoké ponožky
Vhodné pro: všechny, věk 13+

THIS FITNESS STUDIO IS Amazing