Podívejte se na širokou nabídku našich služeb

S námi se dostane do formy

Nabídka cvičení

** Jakékoliv zdravotní obtíže konzultujte před lekcí s lektorkou!!!
*** Těhotným ženám tuto sportovní aktivitu nedoporučujeme.

JUMPING

Skupinové cvičení na patentovaných trampolínkách za doprovodu hudby. Tato pohybová aktivita je ideálním sportem pro formování postavy a odreagování se při spoustě zábavy! Tento druh cvičení je přístupný široké veřejnosti a to bez ohledu na věk a momentální fyzickou kondici. Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými prvky i rychlých sprintů, efektivně spalujete tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partií. Značná část lekce je věnovaná i balančnímu cvičení. Výhodou balancování je zpevnění hlubokého zádového svalstva. Cvičení Jumping nezatěžuje klouby díky doskoku na pružném výpletu trampolíny a proto je vhodný i pro lidi ve vyšší váhové kategorii.

S sebou na lekci: čistá sportovní obuv, pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník a dobrou náladu.
Vhodné pro: Všechny, věk 15+

POUND

Skupinové cvičení, které kombinuje klasické kardio se silovým tréninkem a bubnováním. Tato kombinace zaručuje procvičení celého těla. Bubnování navíc zvyšuje tepovou frekvenci, která napomáhá ke spalování tukových buněk. Tato technika se zaměřuje zejména na ženské problémové partie jako hýždě, stehna, podbřišek či boky. Hlavní pomůckou jsou zde "bubnovací hůlky” - speciálně navrženým pro POUND. Paličky jsou navrženy tak, aby maximalizovaly trénink tím, že neustále zapojují do pohybu i ramena. Během celého cvičení tak poctivě trénujete opravdu celé tělo a tím spálíte více kalorií.

S sebou na lekci: Pohodlné oblečení. Dle preference možnost cvičit “na boso” / v teniskách.
Vhodné pro: Všechny, věk 15+

KANGOO WORKOUT

Hodina je skvělou kardio-posilovací a rehabilitační aktivitou pro všechny věkové kategorie mladistvých i dospělých. Kangoo jumps jsou bezpečné, speciálně navržené boty jak pro indoorové činnosti, tak pro outdoorové aktivity. Pomocí workout posilujeme core, paže, problémové partie, a to vše ve formě TABATY a HIIT cvičení. Jde o zábavné cvičení, kterým odbouráte každodenní stres, nabijete se novou energií, neboť vyplavíte neskutečné množství endorfinů. Máte chuť vyzkoušet něco nového? Přijďte si s námi zaskákat.

S sebou na lekci: pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník, vysoké ponožky
Vhodné pro: Všechny, věk 13 +

KANGOO DANCE

Taneční hodina na profesionálních skákacích botách je velmi atraktivní pro nadšence hudby a tance. V hodině vytváříme choreografie s prvky aerobiku, zapojujeme prvky i hip hopu a zumby. To vše probíhá za doprovodu rytmické moderní hudby, která roztančí každou část našeho těla.

S sebou na lekci: pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník, vysoké ponožky
Vhodné pro: Všechny, věk 13 +

JÓGA VE VZDUCHU - AKROBACIE

Cvičení v sítích, jak jej znáte, jen v provedení pro ty, kteří se chtějí posunout dál. Na lekcích Vás čekají nové pozice a plynulejší přechody mezi těmi, které již znáte. Každá lekce bude klasicky obsahovat protažení, posilovací cviky, obrácené pozice, relaxaci, ale hlavní náplní bude akrobacie.

S sebou na lekci: Pohodlné oblečení bez zipů, či kovových detailů - doporučujeme delší nohavice i případně rukávy. Prosíme, před lekcí je třeba si sundat všechny ostré/kovové předměty - náušnice, prsteny, hodinky atd.

Vhodné pro: Všechny, věk 15+ Lekce nejsou vhodné pro úplné nováčky cvičení v sítích.

!!! Přihlášením na lekci stvrzujete, že jste byli seznámeni s vhodným oděvem a doplňky bez ostrých/ kovových částí a s kontraindikacemi cvičení v síti. !!!

Cvičení pro maminky s dětmi

Cvičenie je určené pre maminky, ktoré sa chcú vzájomne namotivovať k lepším výkonom. Nie každá z nás má možnosť babičiek, kamarátiek, či blízkeho človeka, ktorí by v určitý čas mohli postrážiť našich najmenších, a tak je táto lekcia určená práve pre tie maminky, ktoré by si chceli zacvičiť v kolektíve a zároveň sa ich dieťatko bude hrať v herničke, ktorá je vytvorená v hale pri nás.

Ďalšou výhodou je, že možete tráviť aktívne čas so svojimi detičkami, ktoré sa učia ako ináč než napodobovaním, takže ich automaticky vedieme k pohybu.

Cvičenie kombinuje klasické kardio so silovým tréningom. Precvičíme si tak celé telo, ako sa hovorí z každého rožka troška. Cvičenie zároveň prebieha na detské pesničky, aby to stále bavilo aj našich najmenších.

So sebou na lekciu: pohodlné oblečenie, cvičíme na boso/v teniskách, čo je vám príjemnejšie, dobrotky pre naše detičky a super náladu.
Lekcia je vždy v utorok a štvrtok od 9:30 - 10:30.

CORE Pilates

Core trénink je zaměřený na posilování středu těla (=core). Ve středu těla jsou iniciovány všechny pohyby a nachází se zde těžiště těla. Zapojuje do pohybu dýchání a držení těla.

Výhody CORE:
1) Zlepšuje sportovní výkonnost
2) Chrání páteř
3) Uvolňuje svalové napětí
4) Napomáhá správnému držení těla, silný střed těla umožňuje vzpřímený postoj

Lekce jsou určeny úplně pro každého. Zahrnuje posilování na podložkách, s různými závažími nebo míči.

S sebou na lekci: čistá sportovní obuv, pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník a dobrou náladu.
Vhodné pro: Všechny, věk 15+

Jóga ve vzduchu

Jóga ve vzduchu je cvičení ve vzdušné síti. Lekce zahrnuje protažení, posilovací cviky, obrácené pozice, lehkou akrobacii i relaxaci. Je vhodné pro všechny bez ohledu na věk, váhu, nebo pohlaví. V hodinách se setkáte s individuálním přístupem a proto ji zvládnou nesportovci, začátečníci, senioři a na své si mohou přijít i zdatní jedinci. Jediné, co vám tedy může v cvičení zabránit je zdravotní omezení.

Kontraindikace Jógy ve vzduchu:
• těhotenství / krátce po porodu
• vysoký nebo nízký krevní tlak - lze přijít po domluvě s lektorkou
• zvýšený nitrooční tlak
• vážné poškození páteře
• protéza kyčelního nebo ramenního kloubu
• kardiovaskulární onemocnění
• onemocnění míchy
• vážné onemocnění vnitřních orgánů a kýla
• 24 hodin po aplikaci botoxových injekcí

TABATA

Tabata je typ velmi efektivního, vysoce intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička a síla zároveň. Získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky. Cvičení při maximální intenzitě po krátkou dobu je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu. Tabata je jedním z nejúčinnějších cvičení na hubnutí – spalování tuku, při kterém zároveň budujete svaly.

Lekce se skládá z několika setů cviků prováděných 8 kol v intervalu 20x10 vteřin.

S sebou na lekci: čistá sportovní obuv, pohodlné sportovní oblečení, láhev vody, ručník
Vhodné pro: Všechny, věk 15+